نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تورین منتظر؛ ده لیخت در حال خرید از سوپر ماركت!

تورین منتظر؛ ده لیخت در حال خرید از سوپر ماركت!

 

48 ساعت از نخستین زمانی كه برای نشستن پرواز ماتیاس ده‌لیخت در فرودگاه تورین اعلام شد می‌گذرد و هیچ خبری از او نیست. در حالیكه جدیدترین گمانه‌زنی‌ها امروز عصر را زمان نشستن پروازی كه قرار است ده‌لیخت را مستقیماً از آمستردام راهی تورین كند را اعلام می‌كنند، ویدئویی كوتاه از او در اینستاگرام منتشر شده است كه او را در حال خرید از سوپر ماركتی در حوالی محل سكونتش، در حوالی عصر روز دوشنبه پانزدهم ژوئیه نشان می‌دهد؛ همان ساعاتی كه در تورین بسیاری چشم انتظار حضور او در این شهر بودند. روزنامه La Gazzetta dello Sport ماجرا را اينگونه شرح داده است:

 

در این ویدئوی كوتاه، یكی از خریداران سوپرماركت پس از مواجهه با ده‌لیخت با خوشحالی به سوی او می‌رود و بعد از درخواست گرفتن عكس یادگاری با او، تلاش می‌كند تا از تصمیم نهایی‌ مدافع ده‌لیخت برای انتخاب باشگاه بعدی‌اش سؤالاتی بپرسد. اما ده‌لیخت همچون هفته‌های گذشته هیچ پاسخی به این پرسش نمی‌دهد و پس از گرفتن عكس با سكوت و لبخند به ادامه خریدش از سوپر ماركت ادامه می‌دهد.

 

این ویدئو در حالی واكنش‌های متفاوتی را در میان طرفداران آژاكس و یوونتوس به همراه داشته كه روز گذشته روزنامه Mundo Deportivo از تماس شخصی رئیس باشگاه بارسلونا برای مذاكره با مینو رایولا و جویا شدن شرایط این بازیكن برای انتقال به این تیم خبر داده بود؛ رفتاری كه با توجه به قرار داشتن مذاكرات میان باشگاه‌های هلندی و ایتالیایی در بخش پایانی‌اش، بسیار بحث‌برانگیز بوده است. این پدیده غیر اخلاقی كه در سالهای اخیر با عنوان Hijack و با معنای تحت‌اللفظی «ربودن» در فوتبال روز دنیا مطرح شده است؛ یكی از نگرانی‌هایی بوده كه در روزهای اخیر و همزمان با تأخیر در حضور ده‌لیخت در تورین، علی‌رغم ادعای باشگاه‌های مذاكره كننده بر رسیدن به توافق، باعث نگرانی هواداران یوونتوس شده بود.

 

در عین حال مارك اورمارس مدیرورزشی آژاكس نیز در مصاحبه با وب‌سایت هفته‌نامه هلندی Voetbal International با اشاره به انتقال كاپیتان این باشگاه به یوونتوس عنوان كرده بود:

 

دلیل تأخیر در حضور ماتیاس در تورین به خاطر روند مراحل اداری ― مالی میان دو باشگاه بوده است؛ او به زودی رسماً بازیكن یوونتوس خواهد شد چراكه ایتالیایی‌ها همیشه خوش‌ قول بوده‌اند و بعید است خللی در مسیر این انتقال رخ دهد.

 

همانطور كه پیش‌تر نیز در Juventus.iR خبر داده بودیم؛ جت اختصاصی حامل ماتیاس ده‌لیخت مدافع 20 ساله تیم ملی هلند، نامزد و برخی از بستگانش، عصر روز سه‌شنبه شانزدهم ژوئیه از آمستردام، در فرودگاه Caselle تورین به زمین خواهد نشست و این بازیكن پس از ورود و استراحت در J Hotel، همزمان با آغاز ساعت كاری صبح روز چهارشنبه برای انجام آزمایش‌های پزشكی در J Medical حاضر خواهد شد. ده‌لیخت پس از انجام تست‌های مربوطه در كلینیك پزشكی باشگاه یوونتوس، برای عقد قرارداد و دیدار با هم‌تیمی‌های جدیدش به Continassa می‌رود. همچنین به زودی و با اعلام باشگاه یوونتوس ده‌لیخت در نشستی خبری نیز به سوالات خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای پاسخ خواهد داد. همچنین باشگاه یوونتوس به محض عقد رسمی قرارداد با ماتیاس ده‌لیخت، اطلاعات كاملی از مفاد قرارداد این بازیكن هلندی را به هواداران و اصحاب رسانه اعلام خواهد كرد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: